Zajęcia te są przede wszystkim dla dzieci, które mają różnego
rodzaju zaburzenia rozwojowe (np. zaburzenia mowy, koordyna-
cji wzrokowo-ruchowej, funkcji wzrokowych i słuchowych, rozu-
mienia przestrzennego), długotrwałe problemy w nauce, trudno-
ści z koncentracją uwagi.
Korekcja oznacza tutaj poprawę i usprawnianie wyuczonych już
funkcji, a kompensacja to wyrównywanie braków w wiadomo-
ściach i umiejętnościach szkolnych.
W trakcie zajęć dziecko ma możliwość wszechstronnego rozwoju Proponowane zajęcia obejmują terapię: dzieci przedszkolnych z grupy ryzyka dysleksji
poprzez eliminowanie zakłóceń rozwojowych. Terapia prowadzona
jest indywidualnie lub grupowo (3-5 uczniów). Dla każdego
dziecka w grupie dobierany jest zindywidualizowany
program zajęć, dopasowany do jego możliwości.
i do rodzaju trudności, jakie mu towarzyszą.
dzieci z trudnościami w czytaniu (dysleksja)
dzieci z trudnościami z ortografią (dysortografia)
dzieci z trudnościami w pisaniu (dysgrafia)
dzieci w wieku gimnazjalnym (dysleksja, dysgrafia, dysortografia)